GMC sandėlių valdymas
Sandėlių valdymas - sparčiai robotizuojama sritis. Šis technologinis šuolis ne tik mažina kaštus, bet ir žmogiškuosius resursus leidžia nukreipti į kūrybinių darbų atlikimą. GMC sandėlių valdymo sprendimas jau dabar automatizuoja nemažai sandėlio procesų, o tai - didžiulė vertė gamyba užsiimančioms įmonėms ir jų sandėliams.
Šis įrankis padeda efektyviai planuoti sandėlio veiklą, valdyti prekių judėjimą, skirstyti darbus, visa tai maksimaliai automatizuojant. Sandėlio sistemos tikslas - kuo mažesni darbo jėgos resursai kasdieniuose procesuose. Darbo jėga čia įdarbinama tik duomenims suvesti.
Sandėlio valdymo sprendimas sukurtas Android aplikacijoje (visiškai integruotas su verslo valdymo sistemomis). Gavus pardavimo užsakymą, jis leidžia operatyviai paruošti siuntas išvežimui pagal maršrutus.
- Transporto kaštų valdymas.
- Operatyvus siuntų administravimas ir valdymas-dispečeriavimas.
- Klaidų sumažinimas iki minimumo.
- Greitesnis ir sklandesnis siuntų informacijos paruošimas prieš pakrovimą.
Sandėlio valdymo sistema pritaikyta išmaniesiems įrenginiams (Android, WEB). Šios aplikacijos paskirtis:
- Apskaityti gautas prekes į sandėlį.
- Spausdinti etiketes.
- Atlikti perkėlimus tarp sandėlių ar sandėlio vietų.
- Komplektuoti prekes.
- Atlikti inventorizaciją.
- Atrinkti prekes ir perkelti į jas gamybą.
GMC sandėlių valdymo sprendimas efektyviai pritaikomas gamybinėse įmonėse, kurioms aktualu optimizuoti sandėlio procesus. Sprendimas skirtas įmonėms turinčioms Microsoft Dynamics ERP (AX).
GMC UOSTAS duomenų apsikeitimas
WEB aplikacija skirta valdyti žaliavų pristatymą ir supirkimą uoste bei palengvinti duomenų suvedimą trečiosioms šalims, organizuojančioms prekybą uoste.
- Šios sistemos pagalba vyksta į uostą atvežtų grūdų supirkimo sutarčių sudarymas.
- Produkcija čia pat uoste nuperkama, paimami mėginiai, registruojami laboratoriniai tyrimai, atliekami kiti su pirkimu susiję veiksmai.
- Prie aplikacijos gali jungtis bendrovės darbuotojai ir uosto darbuotojai.
- Aplikacija visiškai integruota su ERP sistema.
GMC UOSTAS duomenų apsikeitimo sprendimas skirtas prekybą per uostą su treideriais vykdančioms įmonėms. Jis leidžia trečiųjų šalių vardu atlikti jiems pavestas funkcijas, taip sumažindamas laiko sąnaudas, lyginant su alternatyviomis komunikacijos priemonėmis.
GMC pirkimo paraiškų valdymas
Augančių pardavimų palaikymui reikia efektyvaus proceso, kuris leistų ne tik sklandžiai derinti pirkimo procedūras su tiekėjais, bet ir užtikrintų klientų pasitenkinimą bei generuotų jums rekomendacijas. Tiekimui pateikti užsakymai sutvarkomi greitai, be uždelsimų ir neviršijant biudžeto ribų. Šiems iššūkiams esame parengę GMC pirkimo paraiškų valdymo sprendimą, skirtą organizacijoms, pasiruošusioms optimaliai valdyti pirkimus.
Kaip veikia sprendimas ir kokių rezultatų galima pasiekti?
- Automatizuota sistema pakeičia lėtą fizinį darbą.
- Sumažėja žmogiškųjų klaidų skaičius, darbo atlikimui skirtas laikas, darbo jėgos poreikis.
- Galima stebėti pirkimo grandinės kaštų judėjimą ir, prireikus, ją optimizuoti.
- Paprastesnis pirkimo procesas pagreitina užduočių eigą.
- Sutaupyti personalo pajėgumai nukreipiami į santykių kūrimą su klientais ir tiekėjais.
- Patogus ir intuityvus personalo prisiderinimas prie sistemos.
- Sprendimas visiškai integruotas su Dynamics AX.
- Sistema priderinama prie įmonės esamos ERP programos.
- Leidžia stebėti pirkimo paraiškų atlikimo būseną realiu laiku.
- Visiška vadovo kontrolė, patvirtinant pirkimų prašymus iš bet kurio išmaniojo prietaiso.
- Pirkimo užsakymas vykdomas tik atsakingam vadovui patvirtinus paraišką.
GMC pirkimo paraiškų valdymo sprendimas yra skirtas įmonėms, kurios dirba su senesnėmis MS Dynamics (AX) versijomis, neturi pirkimų paraiškų valdymo modulio, tačiau nori valdyti, optimizuoti įmonės pirkimus ir kontroliuoti padaliniams skirtą pirkimų biudžeto sumą.
GMC duomenų tvarkyklė
Jeigu jūsų įmonėje vis dar kyla painiava su žurnalų pildymu, jeigu neturite greito ir patikimo priėjimo prie įrašų - jums būtina susipažinti su GMC duomenų tvarkyklės sprendimu ir jo galimybėmis.
Šis įrankis jums padės užfiksuoti visus su verslo procesais susijusius įrašus: ar tai būtų tyrimų laboratorija, klientų duombazė, atsargų sąrašai, ar pardavimų žurnalai. Šiuos registruotus duomenis laikykite apsaugotoje WEB aplinkoje, kuri prieinama bet kuriuo paros metu.
- Duomenys (popieriniai užrašai) apsaugoti nuo fizinių pažeidimų ir atsitiktinių šių duomenų iškraipymo ar net ištrynimo (Microsoft Excel debesijos principu).
- Įrankis leidžia tikrinti, redaguoti ir įrašinėti duomenis išmaniuoju telefonu.
- Kiekvienas darbuotojas turi individualią prieigą prie jam skirtų atitinkamų žurnalų.
- Intuityvus ir greitas užrašų struktūros kūrimas ir duomenų pildymas.
- Sklandi ir greita duomenų paieška žurnalo įrašų masyve.
- Skirtingos žurnalo kategorijos saugiai ir patogiai laikomos vienoje vietoje.
- Duomenys perkeliami į Excel išlaikant struktūrą.
- Įrašuose galima pritaikyti jūsų naudojamas formules.
- Galima atspausdinti žurnalo įrašus, nepakeitus jų struktūros.
GMC duomenų tvarkyklės sprendimas yra skirtas įmonėms, kurios popierinius žurnalus pildo rankiniu būdu, tačiau nori to atsisakyti, unifikuoti procedūras ir lengvai apsikeisti duomenimis su ERP sistema. Tai gana plačioje sferoje pritaikomas sprendimas, pvz., eliminuoti galima sargų fiksuojamų lankytojų žurnalus, rankinį laboratorinių tyrimų duomenų žurnalų pildymą, patalpų, įrengimų, darbuotojų higieninio įvertinimo žurnalų pildymą ir pan.
GMC automatinių vartų sprendimas
Šis sprendimas leidžia patogiai stebėti ir valdyti automobilių judėjimą įmonės teritorijoje bei visiškai kontroliuoti į teritoriją patenkančių transporto priemonių srautus.
- Mobotix S16 kamera su 2 kanalu I/O moduliu ir 2 matricomis.
- Visas ūkis sujungtas į bendrą sistemą.
- GMC automatinių vartų sprendimas valdo šlagbaumą atpažindamas numerius.
- Nereikalingas funkciją ,,pakelti šlagbaumą” atliekantis darbuotojas.
GMC automatinių vartų valdymo sprendimas skirtas įmonėms, norinčioms automatiškai valdyti pateikimo į teritoriją ir išvykimo iš teritorijos transportą.