GMC transporto srautų valdymas
Atvykstančių ir išvykstančių krovininio transporto srautų kontrolės ir transporto užsakymų valdymo sistema. Ji leidžia valdyti krovinių srautus ir komunikaciją su vežėjais, analizuoti transporto užsakymų ir sandėlio užduočių vykdymą.
- Vizualus transporto grafiko atvaizdavimas kalendoriuje.
- Organizuotas ir sklandus krovininio transporto priėmimas.
- Srautų kontrolė: nebėra krovininio transporto grūsties pakrovos ir išdavimo teritorijoje.
- Kontrolės sistema leidžia padidinti priimamų ir išleidžiamų krovinių skaičių per parą.
- Greitai reaguokite į iškilusius sunkumus su krovininiais ir operatyviai parinkti optimalius sprendimus!
GMC transporto srautų valdymo sprendimas naudojamas transporto užsakymų valdymui ir koordinavimui.
Jis itin efektyviai pritaikomas tose verslo srityse, kurios:
- Turi išvežtiną ar gautiną produktą, prekes ir nuolat komunikuoja su transporto kompanijomis.
- Organizuoja ir planuoja nuosavo transporto judėjimo srautus.
GMC siuntų planuotojas
Siuntų planuotojas skirtas optimaliai suplanuoti siuntas pagal pardavimo užsakymus.
- Pagal produktų parametrus ir klientų specifiką, šis GMC sprendimas suplanuoja, kiek reikės dėžių, palečių ir mašinų produkcijai išvežti.
- Produktas kuriamas kaip WEB servisas, tad juo galės naudotis visi, kurie susives savo duomenis.
- Galima integracija per failus ar tipines užklausas.
GMC siuntų planuotojas pritaikomas platų asortimentą turinčioms įmonėmis, kurių kasdienis iššūkis - produkciją optimaliai pakrauti į transportą. Kasdien šios įmonės sprendžia tuos pačius klausimus: kiek bus dėžių, palečių ir kiek transporto atitinkamai reikės užsakyti.
GMC siuntų planuotojas pateikia rekomendacijas optimaliam atkrovimo srautui pagal pirminius pardavimo duomenis. Įmonės personalui suformuojamos gairės, kurias belieka įgyvendinti arba, pasikeitus sąlygoms, koreguoti.
GMC sandėlių valdymas
Sandėlių valdymas - sparčiai robotizuojama sritis. Šis technologinis šuolis ne tik mažina kaštus, bet ir žmogiškuosius resursus leidžia nukreipti į kūrybinių darbų atlikimą. GMC sandėlių valdymo sprendimas jau dabar automatizuoja nemažai sandėlio procesų, o tai - didžiulė vertė gamyba užsiimančioms įmonėms ir jų sandėliams.
Šis įrankis padeda efektyviai planuoti sandėlio veiklą, valdyti prekių judėjimą, skirstyti darbus, visa tai maksimaliai automatizuojant. Sandėlio sistemos tikslas - kuo mažesni darbo jėgos resursai kasdieniuose procesuose. Darbo jėga čia įdarbinama tik duomenims suvesti.
Sandėlio valdymo sprendimas sukurtas Android aplikacijoje (visiškai integruotas su verslo valdymo sistemomis). Gavus pardavimo užsakymą, jis leidžia operatyviai paruošti siuntas išvežimui pagal maršrutus.
- Transporto kaštų valdymas.
- Operatyvus siuntų administravimas ir valdymas-dispečeriavimas.
- Klaidų sumažinimas iki minimumo.
- Greitesnis ir sklandesnis siuntų informacijos paruošimas prieš pakrovimą.
Sandėlio valdymo sistema pritaikyta išmaniesiems įrenginiams (Android, WEB). Šios aplikacijos paskirtis:
- Apskaityti gautas prekes į sandėlį.
- Spausdinti etiketes.
- Atlikti perkėlimus tarp sandėlių ar sandėlio vietų.
- Komplektuoti prekes.
- Atlikti inventorizaciją.
- Atrinkti prekes ir perkelti į jas gamybą.
GMC sandėlių valdymo sprendimas efektyviai pritaikomas gamybinėse įmonėse, kurioms aktualu optimizuoti sandėlio procesus. Sprendimas skirtas įmonėms turinčioms Microsoft Dynamics ERP (AX).